Skip to main content
Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής ή ακύρωσης της παραγγελίας εντός 14 ημερών με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα είναι στην αρχική του κατάσταση. Να βρίσκεται στην συσκευασία του, να μην έχει ανοιχτεί και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

  1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας

Μπορείτε να επισκεφτείτε τον χώρο μας και εφόσον ελεγχθεί το προϊόν της παραγγελίας, θα προχωρήσουμε την διαδικασία. Ο χώρος μας λειτουργεί καθημερινά 9:00-21:00 και το Σάββατο 11:00-16:00

  1. Αν παραλάβατε μέσω courier

  • Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι καλά προστατευμένο κατά την αποστολή.
  • Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.
    Σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
    Η διεύθυνση αποστολής για το δέμα είναι:
    Γ.Θεοτοκά3
    Θεσσαλονίκη
    Τ.Κ. 54621
    Τηλ: 2310240610

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο όπου είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας. Αν η υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην επιχείρηση το τίμημα από την Τράπεζα, η επιχείρηση υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά. Αν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται σε αυτόν από το κατάστημα και από όπου πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με κατάθεση στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Προσπαθούμε πάντα η διαδικασία ακύρωσης να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.
Σε περίπτωση που ζητηθεί ακύρωση αφού έχει γίνει η πληρωμή αλλά δεν έχει σταλεί η παραγγελία μπορούμε να σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό μαζί με τα έξοδα αποστολής (εφόσον υπάρχουν)
Σε περίπτωση που ζητηθεί ακύρωση αφού έχει γίνει η πληρωμή και έχει σταλεί η παραγγελία τότε μπορούμε να σας επιστρέψουμε το σύνολο της αξίας του προϊόντος, χωρίς τα έξοδα αποστολής.

Για οτιδήποτε χρειαστείτε είμαστε πάντα στην διάθεσή σας μέσω τηλεφώνου, 2310240610 είτε μέσω email, [email protected]